[ Osebno trenerstvo ]

Vsakdo si želi (boljše) zdravje, dober telesni izgled, oblikovano postavo, zmogljivo in funkcionalno telo,... Vendar, spremembe nikoli niso lahke in pot do takšnih ciljev je dolga, velikokrat predolga. Kot osebni trener vam na podlagi dolgoletnih izkušenj svetujem in pomagam, da je vaša pot do cilja čimkrajša in čimlažja. Uspeh je kombinacija želje in znanja. Če imate resnično željo po spremembi za boljše počutje, boljše telo in večjo samozavest ste na pravi strani..
Osebno trenerstvo

Full NamePeter Bukovnik

BirthdayAvgust 1981

Lives inLjubljana, Slovenija

O meni

S športom, predvsem fitnes vadbo in prehrano se ukvarjam že več kot petnajst let, kar me je, poleg uspehov, obogatilo tudi z razumevanjem in znanjem, da znam pomagati, ko se moji varovanci na poti do svojega cilja srečujejo s pomanjkanjem motivacije, dilemami in (osebnostnimi) prepreki. Pridobljene izkušnje in znanje združujem v osebno trenerstvo in prehransko svetovanje. Moje osebno trenerstvo temelji na učenju, saj poskušam svojim varovancem predati čimveč znanja in izkušenj, tako da postanejo najboljši osebni trener samemu sebi. Njihovo zadovoljstvo, je tudi moje zadovoljstvo, zato mi osebno trenerstvo pomeni veliko več, kot le poklic.

Jedilnik

Na podlagi ciljev, obstoječih prehranjevalnih navad in načina življenja skupaj z varovancem/ko oblikujem jedilnik oz. prehranjevalni načrt, ki temelji na : - vnosu raznovrstnih hranil, ki so potrebni za optimalno delovanje organizma in zagotovitev zdravja, - specifični kalorični bilanci, ki se določi glede na športni cilj in način življenja, - upoštevanju alergenov ali drugih zdravstvenih težav kot je cekalija, laktozna intoleranca,... - upoštevanju načinu prehranjevanja in gurmanskega okus posameznika. Vaš jedilnik mora biti čimbolj prilagojen Vam, tako ga čimlažje integrirate v svoje življenski stil Po izdelavi prehrambnega načrta se glede na želje varovanca določi trening s katerim varovanci čimhitreje dosežejo svoje cilje.

Trening

Faza treninga z varovanci poteka po sledečem postopku: - Preučitvi biomehanike varovanca/ke - Izbor vaj glede na fizične omejitve, poškodbe in biomehaniko varovanca/ke - Vzpostavitvi in krepitvi centralno živčne povezave »možgani – mišica« - Izvajanje različnih tipov treninga s prilagojeno intenziteto - Forsirane in druge napredne trening tehnike.