Delo osebnega trenerja zahteva precej raznolikega dela in vloženega truda na različnih področjih. Na eni strani je tu osebna fizična pripravljenost, kar deluje kot »značka kakovosti«, in pomeni, da mora oseba, ki deluje na področju osebnega trenerstva, veliko delati na sebi.
Na drugi strani pa je potrebno ustrezno znanje za delo s strankami, ki poiščejo pomoč osebnega trenerja zaradi različnih razlogov. Eden najpogostejših je vsekakor izguba odvečne telesne teže, a nikakor ne edini. Tu so še fizična pripravljenost, povratek po različnih poškodbah in drugi razlogi.
Pomembnost socialnih omrežij
Poleg vseh zgoraj opisanih znanj, mora osebni trener znati še nekaj drugega. Ker gre za poklic, ki se navadno opravlja prek lastnega podjetja (običajno prek s.p.), je potrebno poznati tudi marketinške principe. Vsekakor se dober osebni trener najbolje promovira skozi zadovoljne stranke na način »od ust do ust«, kar je dejansko tudi brezplačna reklama. A potrebuje tudi druge prijeme.
Oglaševanje na klasičen način, v različnih tiskanih medijih in na spletnih straneh, utegne biti precej obremenjujoče za denarnico. Dober osebni trener, ki pozna vpliv družbenih omrežij, ima vsekakor prednost pred tistimi, ki tega ne poznajo. Pojavnost na Facebooku in (predvsem) Instagramu se lahko izkaže za ključno. Socialna omrežja se lahko koristijo kot plačljiva ali brezplačna promocija.
Verjetno vsi vsaj površno poznamo oglaševanje na prej omenjenih platformah. Facebook je znan po tem, da je na njem mogoče precej usmerjeno ciljati na končnega uporabnika. Po spolu, starosti, zanimanjih (zdravje, prehrana, …) in denimo lokaciji. Če osebni trener deluje v Ljubljani, verjetno strank ne bo iskal na Primorskem.
Brezplačno pa se osebni trener seveda promovira na način, da je njegov profil na socialnem omrežju kvaliteten, poln atraktivnih fotografij in ima veliko sledilcev. Za to bo potrebno vložiti nekaj dela, lahko pa za te profile poskrbi tudi kakšen strokovnjak za socialna omrežja.
Promocija v fitnes studiu
Nekateri osebni trenerji uspešno sodelujejo s posameznimi fitnesi. Lastniku le-tega bo seveda v interesu, da ima osebni trener dovolj dela, saj na ta način pride do dodatnega zaslužka. Lahko v smeri najemnine za prostor in opremo ali pa v smeri provizije za posamezno stranko. Osebnega trenerja promovirajo preko mailinga, s plakati v samem studiu ali vzporedno z zunanjim marketingom za sam studio.
Vse je seveda odvisno od dogovora. Studio in osebni trener se lahko dogovorita tudi za to, da bo slednji promoviral njihovo blagovno znamko ali pa znamko prehranskih dodatkov, ki jo tržijo v svoji trgovini. Lahko nosi njihove majice in se v njih fotografira za svoja socialna omrežja, ki imajo veliko sledilcev.
Možnosti, kako osebni trener pridobi nove stranke, je seveda veliko, vse pa je odvisno od situacije in dogovora. Cenovno najugodnejši način je vsekakor tisti brezplačni. Dovršen profil na primernih socialnih omrežjih, veliko sledilcev in redne ter kvalitetne objave s povabilom k sodelovanju. In seveda »od ust do ust«, ko zadovoljne stranke z veseljem razložijo, kdo je poskrbel za njihov nov videz in širok namešek.